Kolorowy pasek
Zmień kontrastwysoki kontrast
A-   A   A+
RSS Feed Icon RSS
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Pruszcz Gdański

  • BIP
  • Mapa Biuletynu
  • Statystyki
  • Pomoc
  • Deklaracja dostępności
Organy » Rada » Rada Gminy Pruszcz Gdański - kadencja 2018 - 2024 » Komisje Rady Gminy w latach 2018 - 2021 » Komisja Działalności Gospodarczej, Rozwoju Gminy i Budżetu » Posiedzenia komisji
Kolorowy pasek
  • Informacje ogólne
    • Dane podstawowe
  • Organy
    • Wójt
    • Rada
  • Gmina
    • Statut Gminy
    • Charakterystyka ogólna
    • Dane statystyczne
    • Jednostki organizacyjne
    • Jednostki pomocnicze (sołectwa)
    • Instytucje kultury
  • Urząd Gminy
    • Struktura organizacyjna
    • Wykaz stanowisk pracy
    • Obwieszczenia
    • Ogłoszenia i komunikaty
    • Prowadzone rejestry i ewidencje
    • Kontrole
    • Audyt
    • Wykaz numerów telefonów w Urzędzie Gminy
    • Raport o stanie Gminy Pruszcz Gdański
  • e-Urząd
    • Jak załatwić sprawę przez ePUAP
    • Informacje
  • Co i jak w urzędzie
    • Informacja publiczna
    • Zgromadzenia
  • Oświadczenia majątkowe
    • Wzory druków obowiązujących od 1 lipca 2017 r.
    • Wójt
    • Radni
    • Urząd Gminy Pruszcz Gdański
    • Kierownicy jednostek organizacyjnych
    • Osoby zarządzające i członkowie organu zarządzającego gminną osobą prawną
  • Praca
    • Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze
    • Nabór na wolne stanowiska kierownicze
    • Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
    • Nabór na wolne stanowiska pomocnicze
    • Praca w zastępstwie
    • Nabór w jednostkach organizacyjnych
    • Potrzebne dokumenty
  • Podatki
    • Interpretacje podatkowe Wójta
  • Budżet i majątek
    • Budżet
    • Sprawozdania
    • Sprawozdawczość finansowa
  • Zamówienia publiczne
    • Roboty budowlane
    • Dostawy
    • Usługi
    • Konkursy
  • Prawo lokalne
    • Strategie i programy
    • Inne
  • Wybory
    • Rejestr i spis wyborców
    • Okręgi wyborcze
    • Obwody głosowania
    • Wybory Ławników
    • Archiwum
  • Zagospodarowanie Przestrzenne
    • Obwieszczenia i zawiadomienia
    • Dane przestrzenne studium i planów miejscowych
    • Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
    • Wnioski o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej wraz z inwestycjami towarzyszącymi
    • Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • Ochrona Środowiska
    • Obwieszczenia i zawiadomienia
    • Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
    • Plany, programy
    • Inne Rejestry Publiczne
  • Gospodarka wodno-ściekowa
    • Ocena jakości wody
    • Taryfy
  • Konsultacje
    • Konsultacje z mieszkańcami gminy
    • Konsultacje projektów prawa miejscowego
  • Gospodarowanie odpadami
    • Podmioty wpisane do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
    • Podmioty posiadające zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych
    • Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi
  • Zawodowa działalność lobbingowa
    • Uregulowania prawne
    • Informacja za rok 2015
    • Informacja za rok 2016
    • Informacja za rok 2017
    • Informacja za rok 2018
    • Informacja za rok 2019
    • Informacja za rok 2020
    • Informacja za rok 2021
    • Informacja za rok 2022
  • Oświata
    • Dotacje dla placówek oświatowych
    • Ogłoszenia o konkursach dla dyrektorów
    • Wsparcie finansowe dla szkół
  • Zdrowie
    • 2020
  • Sprawozdania
    • za 2020 rok
    • za 2021 rok
    • za 2022 rok
  • Pożytek publiczny i wolontariat
    • Sprawozdania
    • Rada Działalności Pożytku Publicznego
    • Ogłoszenia i komunikaty
  • Dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami
    • Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
    • Zarządzenie Wójta w sprawie powołania Zespołu do spraw dostępności
    • Koordynator do spraw dostępności
    • Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności
    • Raport o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • Informacje
    • Redakcja
    • Klauzula informacjna
  • Zgłoszenie informacji o naruszeniu prawa
    • Informacje ogólne
  • Projekty ze środków UE oraz funduszy zewnętrznych
    • Projekty ze środków UE oraz funduszy zewnętrznych
MENU
Kolorowy pasek
Kolorowy pasek
Najnowsze artykuły i aktualizacje
2023-05-26 13:14:57

Raport za 2022 rok

Czytaj dalej

2023-05-26 11:17:33

Zgromadzenia

Czytaj dalej

2023-05-26 11:04:48

Oferta pracy - od podinspektora do starszego inspektora ds. ewidencji ludności Referat Spraw Obywatelskich - pełny wymiar czasu pracy

Czytaj dalej

2023-05-25 14:12:07

Rok 2023

Czytaj dalej

2023-05-25 14:07:06

Protokoły

Czytaj dalej

2023-05-25 14:02:45

Protokoły

Czytaj dalej

2023-05-25 13:54:23

Kontrole 2018

Czytaj dalej

2023-05-25 11:21:52

Deklaracja dostępności

Czytaj dalej
Strona
główna
urzędu
BIP
Archiwalny
Licznik odwiedzin
7506048
Od dnia 28 października 2014
Kolorowy pasek

posiedzenia

Załączniki (78) Metadane Drukuj Historia zmian

Załączniki

1- lista obecnosci z dnia 19.11.2018 (222.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
1-2018 z dn. 19.11.2018 (110.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2 - lista obecnosci z dnia 4.12.2018 (230.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2-2018 z dn. 4.12.2018 (131.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
3 - lista obecności z dnia 14.12.2018 (232.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
3-2018 z dn. 14.12.2018 (121.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
1-2019 lista obecności z dnia 15.01.2019 r. (211.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
1-2019 protokół z dnia 15.01.2019 r. (316.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2-2019 lista obecności z dn. 31.01.2019 (210.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2-2019 protokół z dn. 31.01.2019 (263.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
3-2019 lista obecności z dn. 12.02.2019 (204.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
3-2019 protokół z dn. 12.02.2019 (217.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
4-2019 lista obecności z dn. 28.02.2019 (204kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
4-2019 protokół z dn. 28.02.2019 (53.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
5-2019 lista obecności z dn. 24.04.2019 (205.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
5-2019 protokół z dn. 24.04.2019 (198.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
6-2019 lista obecności z dn. 28.05.2019 (210.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
6-2019 protokół z dn. 28.05.2019 (200.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
7-2019 lista obceności z dn. 25.06.2019 (207.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
7-2019 protokół z dn. 25.06.2019 (202.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8-2019 lista obecności z dn. 27.08.2019 (206.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8-2019 protokół z dn. 27.08.2019 (799.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9-2019 lista obecności z dn. 25.09.2019 (202.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9-2019 protokół z dn. 25.09.2019 (401.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10-2019 lista obecności z dn. 4.12.2019 (20.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10-2019 protokół z dn. 4.12.2019 (37.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
11-2019 lista obecności z dn. 11.12.2019 (20.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
11-2019 protokół z dn. 11.12.2019 (51.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
1-2020 lista obecności z dn. 28.01.2020 (214.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
1-2020 protokół z dn. 28.01.2020 (121.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2-2020 lista obecności z dn. 18.02.2020 (206.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2-2020 protokół z dn. 18.02.2020 (123.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
3-2020 lista obecności z dn. 11.05.2020 (236.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
3-2020 protokół z dn. 11.05.2020 (128.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
4-2020 lista obecności z dn. 17.06.2020 (257.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
4-2020 protokół z dn. 17.06.2020 (123.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
5-2020 lista obecności z dn. 20.07.2020 (251.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
5-2020 protokół z dn. 20.07.2020 (144.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
6-2020 lista obecności z dn. 24.09.2020 (255.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
6-2020 protokół z dn. 24.09.2020 (126.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
7-2020 lista obecności z dn. 29.10.2020 (251.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
7-2020 protokół z dn. 29.10.2020 (120.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8-2020 lista obecności z dn. 26.11.2020 (246.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8-2020 protokół z dn. 26.11.2020 (118.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9-2020 lista obecności z dn. 08.12.2020 (253.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9-2020 lista obecności z dnia 03.12.2020 (249.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9-2020 protokół z dn. 03.12.2020 i 08.12.2020 (134.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10-2020 lista obecności z dn. 21.12.2020 (244.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10-2020 protokół z dn. 21.12.2020 (116kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
1-2021 lista obecności z dn. 29.01.2021 (258.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
1-2021 protokół z dn. 29.01.2021 (115.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2-2021 lista obecności z dn. 23.02.2021 (265.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2-2021 protokół z dn. 23.02.2021 (127.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
3-2021 lista obecności z dn. 23.03.2021 (257kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
3-2021 protokół z dn. 23.03.2021 (113.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
4-2021 lista obecności z dn. 28.04.2021 (258.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
4-2021 protokół z dn. 28.04.2021 (120.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
5-2021 lista obecności z dn. 21.05.2021 (249.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
5-2021 protokół z dn. 21.05.2021 (125.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
6-2021 lista obecności z dn. 25.05.2021 (252.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
6-2021 protokół z dn. 25.05.2021 (114.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
7-2021 lista obecności z dn. 16.06.2021 (256.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
7-2021 protokół z dn. 16.06.2021 (122.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8-2021 lista obecności z dn. 24.08.2021 (255.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8-2021 protokół z dn. 24.08.2021 (128.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9-lista obecności z dn. 21.09.2021 (256.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9-2021 protokół z dn. 21.09.2021 (124.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10-2021 protokół z dn. 26.10.2021 (113.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10-lista obecności z dn. 26.10.2021 (45.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
11-2021 protokół z dn. 15.11.2021 (119.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
11-lista obecności z dn. 15.11.2021 (42.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
12-lista obecności z 18.11.2021 (46.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
13-2021 protokół z dn. 25.11.2021 (142.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
13-lista obecności z dn. 25.11.2021 (42.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
14-2021 protokół z dn. 07.12.2021 (127.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
14-lista obecności z dn. 07.12.2021 (41.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
15-2021 protokół z dn. 16.12.2021 (121kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
15-lista obecności z dn. 16.12.2021 (38.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Wojciech Leszczyński
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Wojciech Leszczyński
Data wprowadzenia:2019-01-07 10:58:50
Opublikował:Wojciech Leszczyński
Data publikacji:2019-01-07 10:58:49
Ostatnia zmiana:2022-01-24 08:41:21
Ilość wyświetleń:4205
Gmina Pruszcz Gdański
Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij