Kolorowy pasek
Zmień kontrastwysoki kontrast
A-   A   A+
RSS Feed Icon RSS
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Pruszcz Gdański

  • BIP
  • Mapa Biuletynu
  • Statystyki
  • Pomoc
  • Deklaracja dostępności
Oświadczenia majątkowe » Osoby zarządzające i członkowie organu zarządzającego gminną osobą prawną » Oświadczenia za rok 2018
Kolorowy pasek
  • Informacje ogólne
    • Dane podstawowe
  • Organy
    • Wójt
    • Rada
  • Gmina
    • Statut Gminy
    • Charakterystyka ogólna
    • Dane statystyczne
    • Jednostki organizacyjne
    • Jednostki pomocnicze (sołectwa)
    • Instytucje kultury
  • Urząd Gminy
    • Struktura organizacyjna
    • Wykaz stanowisk pracy
    • Obwieszczenia
    • Ogłoszenia i komunikaty
    • Prowadzone rejestry i ewidencje
    • Kontrole
    • Audyt
    • Wykaz numerów telefonów w Urzędzie Gminy
    • Raport o stanie Gminy Pruszcz Gdański
  • e-Urząd
    • Jak załatwić sprawę przez ePUAP
    • Informacje
  • Co i jak w urzędzie
    • Informacja publiczna
    • Zgromadzenia
  • Oświadczenia majątkowe
    • Wzory druków obowiązujących od 1 lipca 2017 r.
    • Wójt
    • Radni
    • Urząd Gminy Pruszcz Gdański
    • Kierownicy jednostek organizacyjnych
    • Osoby zarządzające i członkowie organu zarządzającego gminną osobą prawną
  • Praca
    • Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze
    • Nabór na wolne stanowiska kierownicze
    • Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
    • Nabór na wolne stanowiska pomocnicze
    • Praca w zastępstwie
    • Nabór w jednostkach organizacyjnych
    • Potrzebne dokumenty
  • Podatki
    • Interpretacje podatkowe Wójta
  • Budżet i majątek
    • Budżet
    • Sprawozdania
    • Sprawozdawczość finansowa
  • Zamówienia publiczne
    • Roboty budowlane
    • Dostawy
    • Usługi
    • Konkursy
  • Prawo lokalne
    • Strategie i programy
    • Inne
  • Wybory
    • Rejestr i spis wyborców
    • Okręgi wyborcze
    • Obwody głosowania
    • Archiwum
  • Zagospodarowanie Przestrzenne
    • Obwieszczenia i zawiadomienia
    • Dane przestrzenne studium i planów miejscowych
    • Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
    • Wnioski o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej wraz z inwestycjami towarzyszącymi
    • Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • Ochrona Środowiska
    • Obwieszczenia i zawiadomienia
    • Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
    • Plany, programy
    • Inne Rejestry Publiczne
  • Gospodarka wodno-ściekowa
    • Ocena jakości wody
    • Taryfy
  • Konsultacje
    • Konsultacje z mieszkańcami gminy
    • Konsultacje projektów prawa miejscowego
  • Gospodarowanie odpadami
    • Podmioty wpisane do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
    • Podmioty posiadające zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych
    • Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi
  • Zawodowa działalność lobbingowa
    • Uregulowania prawne
    • Informacja za rok 2015
    • Informacja za rok 2016
    • Informacja za rok 2017
    • Informacja za rok 2018
    • Informacja za rok 2019
    • Informacja za rok 2020
    • Informacja za rok 2021
  • Oświata
    • Dotacje dla placówek oświatowych
    • Ogłoszenia o konkursach dla dyrektorów
    • Wsparcie finansowe dla szkół
  • Zdrowie
    • 2020
  • Sprawozdania
    • za 2020 rok
    • za 2021 rok
  • Pożytek publiczny i wolontariat
    • Sprawozdania
    • Rada Działalności Pożytku Publicznego
    • Ogłoszenia i komunikaty
  • Dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami
    • Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
    • Zarządzenie Wójta w sprawie powołania Zespołu do spraw dostępności
    • Koordynator do spraw dostępności
    • Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności
    • Raport o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • Informacje
    • Redakcja
    • Klauzula informacjna
  • Zgłoszenie informacji o naruszeniu prawa
    • Informacje ogólne
  • Projekty ze środków UE oraz funduszy zewnętrznych
    • Projekty ze środków UE oraz funduszy zewnętrznych
MENU
Kolorowy pasek
Kolorowy pasek
Najnowsze artykuły i aktualizacje
2023-01-30 15:28:17

Decyzja Wojewody Pomorskiego nr 2z/2023/EL z dnia 25.01.2023r. zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę strategicznej inwestycji w sektorze naftowym pn.:,,Budowa rurociągu ropy naftowej wraz z infrastukturą niezbędną do jego obsługi na odcinku od Stacji Pomp Pelplin do Bazy Gdańsk wraz z Bazą Gdańsk, w ramach realizacji strategicznej inwestycji pod nazwą -BUDOWA RUROCIĄGU ROPY NAFTOWEJ GDAŃSK-PŁOCK WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ NIEZBĘDNĄ DO JEGO OBŁSUGI".

Czytaj dalej

2023-01-30 15:23:35

zarządzenie

Czytaj dalej

2023-01-30 10:15:23

prowadzone rejestry i ewidencje

Czytaj dalej

2023-01-30 08:44:18

Oświadczenie 2016

Czytaj dalej

2023-01-30 08:42:57

Oświadczenia

Czytaj dalej

2023-01-27 15:07:12

Oferta pracy - od referenta do głównego specjalisty ds.drogownictwa Referat Inwestycji i Remontów, pełny wymiar czasu pracy

Czytaj dalej

2023-01-27 15:06:31

Oferta pracy - od podinspektora do inspektora ds. ochrony środowiska Referat Gospodarki Komunalnej, pełny wymiar czasu pracy

Czytaj dalej

2023-01-27 14:28:07

Posiedzenia komisji

Czytaj dalej
Strona
główna
urzędu
BIP
Archiwalny
Licznik odwiedzin
7185564
Od dnia 28 października 2014
Kolorowy pasek

rok 2018

Załączniki (14) Metadane Drukuj Historia zmian

Załączniki

Hubert Kołodziejski stan na dzień 30 czerwca 2018r. zakończenie pełnienia funkcji (1.3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Jerzy Dobaczewski na dzień 30 czerwca 2018 r. zakończenie kadencji (1.7MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Olgierd Wyszomirski stan na dzień 30 czerwca 2018 r. zaprzestanie pełnienia funkcji (1.5MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Czesław Kordel na dzień 30 czerwca 2018 r. zakończenie kadencji (4.5MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Hubert Kołodziejski stan na dzień 1 lipca 2018 r. rozpoczęcie pełnienia funkcji (1.3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Jerzy Dobaczewski na dzień 1 lipca 2018 r. rozpoczęcie kadencji (1.7MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Kamil Bujak stan na dzień 1 lipca 2018 r. rozpoczęcie pełnienia funkcji (1.5MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Czesław Kordel na dzień 1 lipca 2018 r. rozpoczęcie kadencji (4.5MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Marek Palusiński za rok 2018 (1.4MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Czesław Kordel za rok 2018 (1.8MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Hubert Kołodziejski za rok 2018 (1.4MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Kamil Bujak za rok 2018 (1.5MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Sebastian Zomkowski za rok 2018 (1.8MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Jerzy Dobaczewski za rok 2018 (1.7MB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:leszczynski
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:leszczynski
Data wprowadzenia:2018-07-19 15:14:21
Opublikował:leszczynski
Data publikacji:2018-07-19 15:14:20
Ostatnia zmiana:2019-06-27 09:50:54
Ilość wyświetleń:4275
Gmina Pruszcz Gdański
Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij