Kolorowy pasek
Zmień kontrastwysoki kontrast
A-   A   A+
RSS Feed Icon RSS
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Pruszcz Gdański

  • BIP
  • Mapa Biuletynu
  • Statystyki
  • Pomoc
  • Deklaracja dostępności
Organy » Rada » Rada Gminy Pruszcz Gdański - kadencja 2014 - 2018 » Komisje Rady Gminy kadencji 2014 - 2018 » Komisja Działalności Gospodarczej, Rozwoju Gminy i Budżetu » Posiedzenia komisji
Kolorowy pasek
  • Informacje ogólne
    • Dane podstawowe
  • Organy
    • Wójt
    • Rada
  • Gmina
    • Statut Gminy
    • Charakterystyka ogólna
    • Dane statystyczne
    • Jednostki organizacyjne
    • Jednostki pomocnicze (sołectwa)
    • Instytucje kultury
  • Urząd Gminy
    • Struktura organizacyjna
    • Wykaz stanowisk pracy
    • Obwieszczenia
    • Ogłoszenia i komunikaty
    • Prowadzone rejestry i ewidencje
    • Kontrole
    • Audyt
    • Wykaz numerów telefonów w Urzędzie Gminy
    • Raport o stanie Gminy Pruszcz Gdański
  • e-Urząd
    • Jak załatwić sprawę przez ePUAP
    • Informacje
  • Co i jak w urzędzie
    • Informacja publiczna
    • Zgromadzenia
  • Oświadczenia majątkowe
    • Wzory druków obowiązujących od 1 lipca 2017 r.
    • Wójt
    • Radni
    • Urząd Gminy Pruszcz Gdański
    • Kierownicy jednostek organizacyjnych
    • Osoby zarządzające i członkowie organu zarządzającego gminną osobą prawną
  • Praca
    • Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze
    • Nabór na wolne stanowiska kierownicze
    • Nabór na wolne stanowiska urzędnicze
    • Nabór na wolne stanowiska pomocnicze
    • Praca w zastępstwie
    • Nabór w jednostkach organizacyjnych
    • Potrzebne dokumenty
  • Podatki
    • Interpretacje podatkowe Wójta
  • Budżet i majątek
    • Budżet
    • Sprawozdania
    • Sprawozdawczość finansowa
  • Zamówienia publiczne
    • Roboty budowlane
    • Dostawy
    • Usługi
    • Konkursy
  • Prawo lokalne
    • Strategie i programy
    • Inne
  • Wybory
    • Rejestr i spis wyborców
    • Okręgi wyborcze
    • Obwody głosowania
    • Archiwum
  • Zagospodarowanie Przestrzenne
    • Obwieszczenia i zawiadomienia
    • Dane przestrzenne studium i planów miejscowych
    • Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
    • Wnioski o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej wraz z inwestycjami towarzyszącymi
    • Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego
  • Ochrona Środowiska
    • Obwieszczenia i zawiadomienia
    • Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
    • Plany, programy
    • Inne Rejestry Publiczne
  • Gospodarka wodno-ściekowa
    • Ocena jakości wody
    • Taryfy
  • Konsultacje
    • Konsultacje z mieszkańcami gminy
    • Konsultacje projektów prawa miejscowego
  • Gospodarowanie odpadami
    • Podmioty wpisane do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
    • Podmioty posiadające zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych
    • Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi
  • Zawodowa działalność lobbingowa
    • Uregulowania prawne
    • Informacja za rok 2015
    • Informacja za rok 2016
    • Informacja za rok 2017
    • Informacja za rok 2018
    • Informacja za rok 2019
    • Informacja za rok 2020
    • Informacja za rok 2021
  • Oświata
    • Dotacje dla placówek oświatowych
    • Ogłoszenia o konkursach dla dyrektorów
    • Wsparcie finansowe dla szkół
  • Zdrowie
    • 2020
  • Sprawozdania
    • za 2020 rok
    • za 2021 rok
  • Pożytek publiczny i wolontariat
    • Sprawozdania
    • Rada Działalności Pożytku Publicznego
    • Ogłoszenia i komunikaty
  • Dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami
    • Ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
    • Zarządzenie Wójta w sprawie powołania Zespołu do spraw dostępności
    • Koordynator do spraw dostępności
    • Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności
    • Raport o stanie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • Informacje
    • Redakcja
    • Klauzula informacjna
  • Zgłoszenie informacji o naruszeniu prawa
    • Informacje ogólne
  • Projekty ze środków UE oraz funduszy zewnętrznych
    • Projekty ze środków UE oraz funduszy zewnętrznych
MENU
Kolorowy pasek
Kolorowy pasek
Najnowsze artykuły i aktualizacje
2022-07-04 14:31:08

Zgromadzenia

Czytaj dalej

2022-07-04 12:06:08

Regulamin organizacyjny urzędu

Czytaj dalej

2022-07-04 08:49:33

Zebrania wiejskie w 2022r.

Czytaj dalej

2022-07-01 15:10:46

Zawiadomienie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa zespołu przemysłowo - magazynowo -usługowego z zapleczem socjalno-biurowym i niezbędną infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Głównej w Przejazdowie, gm. Pruszcz Gdański"

Czytaj dalej

2022-06-30 15:17:05

Zawiadomienie Wójta Gminy Pruszcz Gdański GK.6220.2.9.2022.OŚ1/4 o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o średnicy dn 225 mm i dn 125 mm i długości L=2500,0 m, przepompowni ścieków sanitarnych o wydajności Q=33,5dm3/s" realizowanej na dz. nr 34/16, 34/14,34/17, 34/3, 33, 62/2, 38, 61/4, 93/2 obręb 0018 Wiślinka w gminie Pruszcz Gdański

Czytaj dalej

2022-06-30 10:33:05

Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy Pruszcz Gdański dla działki nr 26/13 w obrębie geodezyjnym Wiślina

Czytaj dalej

2022-06-28 14:49:35

Oświadczenia majątkowe za 2021 r.

Czytaj dalej

2022-06-28 14:49:14

Oświadczenia majątkowe za 2021 r.

Czytaj dalej
Strona
główna
urzędu
BIP
Archiwalny
Licznik odwiedzin
6292875
Od dnia 28 października 2014
Kolorowy pasek

Nowy artykuł

Załączniki (92) Metadane Drukuj Historia zmian

Załączniki

lista obecności 10 - do protokołu nr 1 VII kadencji - 11.12.2014 (244.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10 - protokół nr 1 VII kadnecji - 11.12.2014 (203.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecnosci 1-2015 z dn. 14.01.2015 (225kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
1 - protokół nr 1-2015 z dn. 14.01.2015 (209kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecnosci 2-2015 z dn. 24.03.2015 (222kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2 - protokół nr 2-2015 z dn. 24.03.2015 (207.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecnosci 3 -2015 z dn. 19.05.2015 (215.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
3 - protokół nr 3-2015 z dn. 19.05.2015 (206.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecnosci 4-2015 z dn. 09.06.2015 (222.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
4 - protokół nr 4-2015 z dn. 09.06.2015 (199.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecnosci 5-2015 z dn. 16.06.2015 (218.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
5 - protokół nr 5-2015 z dn. 16.06.2015 (287.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecnosci 6-2015 z dn. 25.08.2015 (230kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
6 - protokół nr 6-2015 z dn. 25.08.2015 (282kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecnosci 7-2015 z dn. 22.09.2015 (221.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
7 - protokół nr 7-2015 z dn. 22.09.2015 (286.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecnosci 8-2015 z dn. 12.10.2015 (219.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8 - protokół nr 8-2015 z dn. 12.10.2015 (276kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecnosci 9-2015 z dn. 27.10.2015 (223.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9 - protokół nr 9-2015 z dn. 27.10.2015 (279.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecnosci 10-2015 z dn. 25.11.2015 (221.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10 - protokół nr 10-2015 z dn. 24.11.2015 (286.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecnosci 11-2015 z dn. 04.12.2015 (225.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
11 - protokół nr 11-2015 z dn. 04.12.2015 (281.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecnosci 12-2015 z dn. 15.12.2015 (218.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
12 - protokół nr 12-2015 z dn. 15.12.2015 (281.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności 1-2016 z dn. 19.01.2016 (213.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
1 - protokół nr 1-2016 z dn. 19.01.2016 (199.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności 2-2016 z dnia 20.01.2016r. (218.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2 - protokół nr 2-2016 z dn. 20.01.2016 (194.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności 3-2016 z dn. 14.03.2016r. (220.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 3-2016 z dn. 14.03.2016 (199.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności 4-2016 z dn. 7.04.2016r. (257.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 4-2016 z dn. 07.04.2016 (195.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności 5-2016 z dn. 21.04.2016r. (247.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 5-2016 z dn. 21.04.2016 (201.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności 6-2016 z dn. 17.05.2016 r. (400.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 6-2016 z dn. 17.05.2016 (205.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 7-2016 z dn. 14.06.2016 (209.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności 7-2016 z dn. 14.06.2016 r. (248.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 8-2016 z dn. 29.06.2016 (201.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności 8-2016 z dn. 29.06.2016r. (249.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 9-2016 z dn. 22.07.2016 (207kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności 9-2016 z dn. 22.07.2016r. (256.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 10-2016 z dn. 25.08.2016 (215.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności 10-2016 z dnia 25.08.2016r. (257.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 11-2016 z dn. 28.09.2016 (213kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności 11-2016 z dnia 28.09.2016r. (242.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 12-2016 z dn. 15.11.2016 (243.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności 12-2016 z dnia 15.11.2016 r. (237.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 13-2016 z dn. 08.12.2016 (238.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności 13-2016 z dnia 08.12.2016r. (243.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 1-2017 z dn. 09.02.2017 (210.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
lista obecności z dnia 9.02.2017r. (247.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2-2017 lista obecności z dnia 27.03.2017 (256.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół nr 2-2017 z dn. 27.03.2017 (210.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
3-2017 lista obecności 7.04.2017 (253.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół nr 3-2017 z dnia 7.04.2017 (235.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
4-2017 lista obecności z dnia 29.05.2017 (246.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół nr 4-2017 z dn. 29.05.2017 (205.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
5-2017 lista obecnosci z dnia 26.06.2017 (230.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół nr 5-2017 z dn. 26.06.2017 (204.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
6-2017 lista obecności z dnia 22.08.2017 (219.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół nr 6-2017 z dn. 22.08.2017 (201.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
7-2017 lista obecności z dnia 12.09.2017 (221.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół nr 7-2017 z dn. 12.09.2017 (203.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8-lista obecnosci z dnia 12.09.2017 (219kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół nr 8-2017 z dn. 19.10.2017 (205.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9-lista obecnosci z dnia 27.11.2017 r_ (215.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół nr 9-2017 z dn. 27.11.2017 (204.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
10-lista obecności z dnia 29.11.2017 (210.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 10-2017 z dn. 29.11.2017 (210.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
11-lista obecności z dnia 12.12.2017 (221.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 11-2017 z dn. 12.12.2017 (198.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
1- lista obecności z dnia 17.01.2018 (227.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 1-2018 z dn. 17.01.2018 (198.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2 - lista obecności z dnia 13.02.2018 (216.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 2-2018 z dn. 13.02.2018 (203.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
3 - lista obecności z dn. 22..03.2018 (227.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 3-2018 z dn. 22.03.2018 (204.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
4 - lista obecnosci z dn. 19.04.2018 (211.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 4-2018 z dn. 19.04.2018 (207.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
5 - lista obecności 13.06.2018 r. (220.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 5-2018 z dn. 13.06.2018 (125.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
6 - lista obecnosci 24.07.2018 r. (213.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 6-2018 z dn. 24.07.2018 (399.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
7 - lista obecności z dnia 4.09.2018 (221kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 7-2018 z dn. 4.09.2018 (131.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
8 - lista obecności z dnia 9.10.2018 r. (224.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 8-2018 z dn. 09.10.2018 (126kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
9 - lista obecności 6.11.2018 (222.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Protokół 9-2018 z dn. 06.11.2018 (143.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Magdalena Bielicka
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Magdalena Bielicka
Data wprowadzenia:2016-03-21 09:44:32
Opublikował:Magdalena Bielicka
Data publikacji:2016-03-21 09:44:36
Ostatnia zmiana:2019-01-07 10:50:06
Ilość wyświetleń:3513
Gmina Pruszcz Gdański
Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij